SocialTwist Tell-a-Friend

Free Online Game:

Super Stacker

Use the mouse to carefully stack all the blocks so that they remained stacked for 10 seconds once the timer starts.

Related Games: Super Stacker 2

You might also like:
Blosics 2 Lazerman Raze This Is Why You Are Fat The Peacekeeper Moby Dick 2

View all our free games...

32 Littlegrey Comments:
    32.
    April 11th, 2009 at 10:34 pm bronzebreak says:

    oh ya BTW 33 secs is hax cuz there's 12 lvls and u need balance the stuff for at least 10 secs-so even if u cud freeze the world to play(wich u can't) ure still lookin at at least 120 secs of play time- or 2 mins if ure dumb like my brother


    31.
    April 11th, 2009 at 10:29 pm bronzebreak says:

    cynnicysm and Teh_Finshor
    r right-Redwall Owns-even if they didnnt say anything about that
    __________________________________________________
    on last lvl put all small bricks on 1 floatin brik and teh Big @$$ one on the other
    o yeah, did i say Redwall owns?
    REally good game and thanx God there's a sequel


    30.
    November 29th, 2008 at 1:10 am Matthew Olds says:

    @ Teh_Finshor and cynnicysm yay redwall wot wot!


    29.
    November 29th, 2008 at 1:04 am Matthew Olds says:

    i got 248 seconds.

    is that good?

    its just a matter of balance


    28.
     
    November 27th, 2008 at 3:37 am ShadoCrytr says:

    Damn physics.


    27.
    November 26th, 2008 at 10:24 pm ^newguy^ says:

    33 seconds is hacks. you cant drop that many shapes that fast its impossible, let alone stack them for balance. 152 is my new record. i wish this game had high scores.


    26.
    November 24th, 2008 at 6:28 pm gowermae says:

    711.51 lol and i messed about.


    25.
     
    November 23rd, 2008 at 11:11 pm Kimimaro Fan says:

    776 seconds xP I love the game :p


    24.
    November 23rd, 2008 at 3:09 am flame says:

    @ A Guy: lol that was so close it wasn't even funny


    23.
    November 22nd, 2008 at 7:43 pm duckwariorrandom says:

    Why no highscore for this game?