SocialTwist Tell-a-Friend

Free Online Game:

Eternal Red

Build turrets and floor traps to keep the shadow creeps from reaching the other portal. Use the A and S keys to move, and W to jump. R reloads your weapons, and the mouse is used to select items and shoot. P pauses the game.

You might also like:
Lazerman Moby Dick 2 Magnetic Defence Handless Millionaire Blosics 2 Level Pack Defend Your Nuts 2

View all our free games...

33 Littlegrey Comments:
    33.
    April 11th, 2009 at 9:56 pm bronzebreak says:

    got too lvl 34 but teh freakin shelled things started like protectin the weak ground 1's

    + i only got a few hours sleep last night and the black/red made me fall asleep for bout 5 mins but i wake up with 1 life-i had 50 b4 lol
    also i had not enough money for upgrade so i guess dat's y i sucked at end lol
    and i dont no y im doin lol alot but w/e

    still 1 of my fav games though... even though i got off 5 mins ago adn I SWEAR im partly blind


    32.
    January 18th, 2009 at 5:23 pm JAck Lord of Darkness says:

    dude, the cash gun is the best gun, it pays for itself, and the damage is that of the machine gun, if you max out rate of fire and damage, it is awesome. but set range to 3 so the gun transitions between the enemies faster. By lvl 50 you get 20k per level, from the cash guns. So if you do it correctly you will not die.


    31.
    January 14th, 2009 at 4:57 pm Mynnion says:

    You guys are silly xD, by level 20 no one even gets to the first floor panel except bosses and they only get to the 2nd if that. by level 80 they can get to the fifth, but if you plan it right, no one gets past anything.

    But I agree shotgun all the way


    30.
    December 23rd, 2008 at 6:57 pm DarRKSoLDiER says:

    yeah it was pretty fun spent, how the heck long it takes to get to 70 lol. and then i got a few more levels and then i switched games. it was incredibly easy idk what yall are talking about

    70 levels not 1 person got by the first 3 floor pannels. Bosses only got to about 5th floor pannel.

    I used 2 spikes and then my turrets went like this....

    Gernade, Machinegun, Gernade, Machine gun. and my turrets after that were unnesscesary but i put them there for shts and giggles. haha

    oh i also basically used the shotty the whole game. yeah it was pretty easy it just takes a while cuz u have to sit through the intermissions and all.


    29.
    December 20th, 2008 at 12:44 pm Jonathan M says:

    I WOULD'VE gotten to level 100, but at level 92 my mouse slipped and I accidentally closed the window (I made a post with tons of curse words that promptly got deleted)

    Here is the best way to win. NEVER MAKE A CASH GUN, trust me, it is better to SURVIVE then to have cash, especially if you get over 20K per level.

    By the time my mouse slipped (****) I had everything bought out (spikes and machine guns, one poison one grenade at the top though)
    And shotgun and handgun and machinegun all bought out.

    I'm still pretty emo about it.


    28.
     
    December 19th, 2008 at 6:39 am Seto Kaiba says:

    Great game. Got to around level 75. Woulda gotten a little further but I kept loosing sight of the aimer in all the red. As the enemies get harder the cash gun will give you more and more money per shot. Also, sparksfan, what do you define as having a point? You are given a pretty clear goal to accomplish. Did you even give the game a chance or did you stop after level 1? Gotta get past the warm up levels to get to the challenge.

    Also, I would like to add that I think the admin is training us for something. Itsdarkinhere made a good point on the last tower game. Admin posts alot of these defense games. I think he’s going to kidnap us all and make us defend him as he takes over the world. Although if he is going to pay us with our favorite kinds of cookies, I don’t mind one bit.


    27.
    December 16th, 2008 at 9:37 pm maniac says:

    awsome!!! got to lvl 5930 and then i blew a breaker and didnt get to post it :( 3mll money i had and total earned was 23bil lol


    26.
    December 12th, 2008 at 7:35 pm felis20 says:

    Don't mean to brag here, but I mentioned this game a week ago in the comments of Towering Forever (before this was posted), and whadaya know, it's posted! In sum, I am awesome. Also, The admin for this site is pwnage incarnate :).


    25.
    December 11th, 2008 at 2:36 pm SparksFan101 says:

    this game has no point to it and its too boring to play i like seriously almost fell asleep.


    24.
    December 10th, 2008 at 4:24 am NARUTOFREAK!!FKYEH says:

    this game was freaking awesome
    i got so addicted to it i played it for 2hrs XD
    but then i sopted at lvl 97 wit full hp cus i had to sleep o.o
    http://www.rankosaur.us/screenshots/view/6667