RSS Icon
Up Beat
categories: Games

Sure, Guitar Hero is great for all you kids who are aspiring to be greasy-haired rock stars. But what if your musical aspirations consist of playing keyboards in a fruity Euro house band? Well Up Beat is just for you my friend! Turn up your speakers, grab a glow stick, and try not to stay up too late.

51 Littlegrey Comments:

51
June 5th, 2009 at 12:36 pm helper says:

100k means 100,000
1k is 1,000

50 Avatar
April 11th, 2009 at 12:50 pm piper-jellay says:

the song i got 2,889.588,000 i missed nothing on yeah yeah

49
March 28th, 2008 at 4:24 pm hi:. says:

what does 100k mean?

48
February 20th, 2008 at 1:13 am TeeJay says:

Ok, I know its NOT the hardest song, but I do think it's the highest score!

1,865,623 points on "I Think We're Alone Now"

Breakdown...
Missed: 0
Bad: 36
Good: 74
Great: 165
Excelent: 261
Perfect: 60
Biggest Combo - 560

47 Avatar
November 28th, 2007 at 7:41 pm Ultimos says:

This isn't as good as any Guitar Hero. In my opinion, it just isn't a good game.

46 Avatar
October 9th, 2007 at 10:07 pm fumocasa says:

i got 1,220,558 on today's the day...combo of 426...first time playin the song :)

45
October 9th, 2007 at 6:22 pm [Emprox] says:

This is horrible on a Mac lawl

44
September 28th, 2007 at 6:52 pm Schmoe says:

I got 1,068,639 on Today's the Day. I think I played this 5 times before I even broke 100k, so that's good for me :)

43 Avatar
 
August 22nd, 2007 at 2:22 am OMG Pancakes says:

I'm telling you kids if you're gonna boast about scores do the hardest song, blown away ;]

42
August 18th, 2007 at 8:52 pm Dr. Love says:

1,140,778 on yea yea by bodyrox

combo of 416

beat that.

41
August 18th, 2007 at 12:46 pm Emmy112 says:

Love this game!

40 Avatar
August 18th, 2007 at 4:30 am haha38 says:

every perfect = 2 combo

39 Avatar
August 14th, 2007 at 8:13 pm 10electro01 says:

if this game had high scores, my scores would be to high to fit. Maby its because im obseesed with games like dance dance, guitar hero, and floss floss.

38 Avatar
August 14th, 2007 at 6:00 pm edboyxd says:

now i got 427 (i didn't miss any) combos and 1.3 million on today's the day (hard mode).
http://i197.photobucket.com/albums/aa104/edboyxd/other/upbeat.jpg

37 Avatar
August 13th, 2007 at 8:55 pm edboyxd says:

i got about 30k and 427 combos on todays the day.

36 Avatar
August 13th, 2007 at 8:08 am Coasterkef says:

Got 398445 on Yeah Yeah! =)
Wooh, is that good?

35
August 13th, 2007 at 1:52 am Dr. Love says:

142023 on Yea Yea by Bodyrox.
Beast of a tune, an a fit bird who sings it.

34
August 13th, 2007 at 1:41 am Dr.Love says:

the last two are ridiculous.

33 Avatar
August 12th, 2007 at 8:34 pm cerealmonsta says:

How come no highscores?

32 Avatar
 
August 12th, 2007 at 9:05 am ShadoCrytr says:

Well, I'm pretty sure to get into the millions you need to get a lot of perfects. Wonder what the score would be with none lost and all perfect.

31 Avatar
August 12th, 2007 at 8:56 am SAMBO says:

nope it was mobster - rebel chose some random easy level - mobster chose borderline - but i still take credit lol :P cos every1 started posting after meee :D

30 Avatar
August 12th, 2007 at 8:52 am JurassicUtility says:

No Shado, It WAS Rebel. That dirty so-and-so.

29 Avatar
August 12th, 2007 at 8:52 am SAMBO says:

oh ye lol :( never saw that :( - ok but wot i dont understand is that i got 570k roughly (didnt take exact score) but i only got 1 miss- how did naruto freak get 1.3mill - does it like double ure score or sumink for a perfect game?

28 Avatar
 
August 12th, 2007 at 8:46 am ShadoCrytr says:

Actually, I think it was mobster40 that started it but whatever.

27 Avatar
August 12th, 2007 at 8:40 am SAMBO says:

it seems i have started a borderline craze - ill be bak with a new hi-score soon

26
August 11th, 2007 at 10:15 pm NARUTOFREAK!!!FKYEH!!! says:

borderline:1280956 max combo:433
Missed: Z-E-R-O

yay perfect.....=D LOVE THIS GAME

25 Avatar
 
August 11th, 2007 at 1:04 pm ShadoCrytr says:

Borderline: 437503 Max Combo: 227

:o

Not perfect, I missed four..

24 Avatar
August 10th, 2007 at 8:45 am SAMBO says:

reminds me off those dance games in arcade places.. kl tho.
261561 on borderline (hard level) - biggest combo 157

23 Avatar
 
August 10th, 2007 at 8:00 am OMG Pancakes says:

157745 on blown away

22 Avatar
 
August 10th, 2007 at 1:32 am OMG Pancakes says:

the only actually difficult song is blown away

which isn't very hard at all.

21 Avatar
August 10th, 2007 at 1:28 am KURISUTOFAA says:

But that feels a bit weird. It's like the feeling of of an itch on your face or a heavy ring on ur finger while playing.

20 Avatar
August 10th, 2007 at 12:44 am Rebel975 says:

OR... you can just shift your hand over a key.

19 Avatar
August 9th, 2007 at 11:54 pm Lobo. says:

bah the music isnt soo bad, i just wish the game used the sdf keys to go with the jkl, or asd and kl; keys... having to use the different fingers on each hand threw me off... but then maybe thats just because im special

18 Avatar
August 9th, 2007 at 10:41 pm Shakuras says:

also: yeah yeah made me fail on purpose it was so bad.
not the best place to get used to new contacts either. ow.......

17 Avatar
August 9th, 2007 at 10:34 pm Shakuras says:

despite loving ddr extreme 2, guitar hero 2, and guitar hero encore: rock the 80's, this game is only okay.
reason? soundtrack makes me wanna toss my speakers out a jet

16 Avatar
August 9th, 2007 at 8:38 pm JurassicUtility says:

Damn you Rebel!
You just couldn't leave well enough alone.
Now could you?

15 Avatar
August 9th, 2007 at 8:37 pm cerealmonsta says:

153925 on borderline-micheal gray

14 Avatar
August 9th, 2007 at 8:33 pm cerealmonsta says:

Really fun game even though the songs want me to rip my ears off. Over 300k on the weekend song.

How come know highscores? O_o

13
August 9th, 2007 at 6:52 pm mobster40 says:

borderline by Michael Gray- score 1592188

12 Avatar
August 9th, 2007 at 6:13 pm NARUTOFREAK!!FKYEH says:

i ment as all the notes together w/o messin up once

11 Avatar
August 9th, 2007 at 6:12 pm tacomaster says:

243244 somewhere beyond- michael gray

10 Avatar
August 9th, 2007 at 6:11 pm NARUTOFREAK!!FKYEH says:

OMFG i love this game....but the only lvl where i cant get all the notes is "i think were alone now"

9 Avatar
 
August 9th, 2007 at 6:10 pm chewbaka says:

It only takes one DDR fanatic to put everyone else down.

8 Avatar
August 9th, 2007 at 6:09 pm Rebel975 says:

100477 on easy.

7 Avatar
 
August 9th, 2007 at 6:00 pm ShadoCrytr says:

Nice enough game.. I'm glad there's not highscores for the same reason Jurass said.

6 Avatar
August 9th, 2007 at 5:41 pm tacomaster says:

I NEEDZ HIGHSCOZEZ

5 Avatar
August 9th, 2007 at 3:35 pm p00pd0g says:

Eh, it's a little too easy, It has so much potential, and it's too bad it isn't unleashed.

4
August 9th, 2007 at 3:17 pm Diego says:

well im getting good at the weekend song im trying to get higher combos oh and there is high scores if u play on miniclip it has hi scores from around the world that make me look like i suck.

3 Avatar
August 9th, 2007 at 1:59 pm thepara says:

Interesting. I got 76401 on Easy, The Weekend song.

I think I like this better than the Rock one using arrow keys.

2
August 9th, 2007 at 1:44 pm Diego says:

i no wat u meen.

1 Avatar
August 9th, 2007 at 1:38 pm JurassicUtility says:

Well... I suck to much for words at this.
At least there isn't highscores, so I don't have to be further embarrassed by being forced to see how much better other people are at this. :)

Leave a Comment:
Please read our Rules on Commenting. Comments that break the rules are subject to removal.
Did you know that you can use your Dig Your Own Grave account to chat in The Forums?


WARNING: unregistered user's comments may be held for moderation before being posted. Registered user's comments do not require moderation.